Subject: Teade - Viimsi alevik, Tulbi tee 3, Tulbiõie parkla ja Tulbiõie haljak katastriüksuste detailplaneeringu kehtestamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 12:55:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 10.06.2025
korraldusest nr 251

„Viimsi alevik, Tulbi tee 3, Tulbiõie haljak ja Tulbiõie parkla
katastriüksuste detailplaneeringu kehtestamine”

(teade - digiallkirjaga ja pdf formaadis ning vallavalitsuse korraldus on
lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega ning kehtestatud detailplaneeringuga on
võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/kehtest
atud-detailplaneeringud

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee